HTML

HTML

4kerMami

4. kerületi anya hányattatásai, víg és kevésbé víg napjai

Friss topikok

  • nénike: A Kaland Katlan elérhetőségei honnan vannak? Szeretném őket elérni, de nem veszik fel a telefont. (2013.09.17. 15:17) Egy tökéletes nap - Királyrét
  • ujpestimami: Annyira büszkék voltunk a gyerekre, amikor elkezdte használni a DVD-lejátszót, hogy teljesen elfel... (2011.03.11. 00:36) Napi kínzó kérdés : CD-k
  • mumoo's: Nagy örömmel olvastam ezt a bejegyzést. :) (2011.02.27. 23:02) Test-kép-zavar-ok
  • jatszoterkereso.hu: @ujpestimami: Kapni nem lehet, csinálni kell :) Szó sem volt semmilyen táborról :D Szerintem nálu... (2011.01.13. 22:52) Gyógyszerek és kezelés a torokgyulladásra
  • jatszoterkereso.hu: Jujj... a Gábor Ignác az tényleg kiment a fejemből, de javítom majd... Az oldal teljesítményét is ... (2010.12.14. 00:03) Mikulás

Linkblog

Eleven Park újratöltve

2010.09.23. 19:12 ujpestimami

Nos, az elmúlt hetek kedvezőtlen időjárása miatt kénytelenek voltunk gyermekünk egyre növekvő mozgásigényét fedett helyen kielégíteni... jézus, ezt a mondatot én írtam? Hehehe. Szóval a rohadt eső miatt elhúztunk ismét az Eleven Parkba, ami ugyan a város másik felén van, de a fejenként ezer forintért (csak felnőttnek, Kismikinek még ingyen  - vajon hány éves koráig tudom azt hazudni, hogy még nem töltötte be a kettőt?) + plusz a benzinpénz még így is jobban megéri, mintha a lakást verné szét és az idegeinket cincálná apró darabokra.

Pechünkre a szar idő másokat is erre az elhatározásra sarkallt, így az objektum dugig volt (megpróbáltam a férjemet rávenni, hogy slisszoljunk be, mert a tömegben úgysem tűnne fel... de ő annyira becsületes, hogy nem igaz... végülis ezt szeretem benne, szóval perkáltunk, mint a jógyerek). Persze ebben a tömegben elkerülhetetlen volt, hogy össze ne fussak egy régi kedves ismerősömmel, aki történetesen hímnemű, így a 2 hímnemű lény rögtön elkezdett beszélgetni azokról a témákról, amikról csak a hímnemű lények szoktak, így - bár azzal az elhatározással indultam ennek a délutánnak, hogy apa játszik a gyerekkel, én meg valamelyik sarokba bedőlök, és alszom - nem éppen ezek szerint alakultak a dolgok. Történetesen apa 10 percig fotózta  a gyereket, ezután köddé vált - bár ő váltig állítja, hogy nem ment el, én meg váltig állítgatom, hogy a kistrambulin mögött bújkált... - így kénytelen voltam a további két órát a gyerekkel tombolva eltölteni.

Az est mérlege:
1 letört köröm (anyáé)
1 letört fog (anyáé) - sajnos ez az élmény nagyon élénken él még bennem, így nem nyilatkozom az esetről... mindenesetre nem fogom többet 2 éves gyereknek képzelni magam és bemászni a labdás hálós ketrecbe...
1 új fogorvos elérhetősége (történetesen e régi kedves jó ismerős anyukája, hahaha)
1 hullafáradt, meggyötört anya, 1 feldobódott apa és egy lefárasztott gyerek

Képek:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Sajnos nem tudok több képet betenni, mert a blog nem engedi... ha megjavul, majd valamikor, akkor beteszek többet is. Ha valaki tudja ezen rejtély megoldását, akkor írja mán meg (játszótérkereső mondjuk? :-))

Na, most újra próbálom (immáron harmadszor) a képek feltöltését, hátha sikerül...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 komment

Címkék: család anya baba mami eleven park

A bejegyzés trackback címe:

https://4kermami.blog.hu/api/trackback/id/tr972318582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jatszoterkereso.hu · http://jatszoterkereso.hu 2010.09.23. 20:45:27

Ha már így megszólíttatam... :D
Nem vagyok nagy blog.hu felhasználó, de a kedvedért kipróbáltam és simán engedett négy képet is bepakolni egymás után. Ráadásul még csak át sem méreteztem őket, jó nagyok voltak.
Úgyhogy most félek nem tudom a megfejtést :s

De hogy legyek egy kicsit ontopik is:
Mi még nem jártunk itt, de már többször terveztük (hozzánk sincs túl közel).
Bár most nem csináltál nekik túl nagy reklámot de azért egyszer a közeljövőben a kíváncsiság kedvéért meglessük.
süti beállítások módosítása