HTML

HTML

4kerMami

4. kerületi anya hányattatásai, víg és kevésbé víg napjai

Friss topikok

  • nénike: A Kaland Katlan elérhetőségei honnan vannak? Szeretném őket elérni, de nem veszik fel a telefont. (2013.09.17. 15:17) Egy tökéletes nap - Királyrét
  • ujpestimami: Annyira büszkék voltunk a gyerekre, amikor elkezdte használni a DVD-lejátszót, hogy teljesen elfel... (2011.03.11. 00:36) Napi kínzó kérdés : CD-k
  • mumoo's: Nagy örömmel olvastam ezt a bejegyzést. :) (2011.02.27. 23:02) Test-kép-zavar-ok
  • jatszoterkereso.hu: @ujpestimami: Kapni nem lehet, csinálni kell :) Szó sem volt semmilyen táborról :D Szerintem nálu... (2011.01.13. 22:52) Gyógyszerek és kezelés a torokgyulladásra
  • jatszoterkereso.hu: Jujj... a Gábor Ignác az tényleg kiment a fejemből, de javítom majd... Az oldal teljesítményét is ... (2010.12.14. 00:03) Mikulás

Linkblog

Játszótéri etikett 3. - találkozás Kula bácsival

2010.08.17. 22:32 ujpestimami

Az igazi tahóságokról szóló bejegyzésemben nem írtam Kula bácsiról, mert számomra olyannyira evidens, magától értetődő, hogy az ember NEM SZARIK egy játszótérre, hogy eszembe se jutott, hogy írjak róla. De mivel az utóbbi napokban valami igazi tanyaparaszt köcsög rászokott a környék egyik legjobb játszóterére, így kénytelen vagyok pár sorral és egy kis fotómontázzsal megemlékezni kulturált társadalmunk eme újabb oszlopos tagjáról.

Tegnap még csak egy szart találtam az Aradi utcai játszótéren, stílusosan a középen lévő, magaslaton elhelyezett kör alakú virágágyás közepén, a gyűrű alakú bokorcsoport takarásában helyezte el az illető. Erről a bokros részről tudni kell, hogy a gyerekek imádnak itt bújócskázni és kergetőzni, enyém gyerek például majd megvész érte. Nos, ezek után igencsak nagy erőfeszítésembe fog kerülni, hogy leszoktassam erről a helyről (mert persze őt nem izgatja a kaka...)

Ahogy jobban elkezdtem tanulmányozni a terepet, találtam egy használt pelenkát is, begyömöszölve a bokor ágai közé, valamit pár lerágott kukoricacsutkát is. Kis gondolkodás után Colombo módjára megfejtettem az esetet: 
1. az illető kijött a játszótérre, ahol a gyereke betojt, akit átpelenkázott, de a a 10 méterre lévő szemetes túl messzire volt tőle, ezért csak a bokorba dugta el a pelenkát, utána
2. megevett pár kukoricát, amitől
3. hasmenése lett, és a legkézenfekvőbb (és leggyorsabb) megoldásnak a bokros kis kuckó mutatkozott... és a többit már tudjuk...

Bár így utólag belegondolva talán a kukoricát ehette előbb, aztán pelenkázta át a gyereket, és azért nem dobta ki a pelenkát, mert közben rájött a hasmenés... nna, hagyjuk...

Ma azonban (naívan azt hittem, hogy a tegnap éjszakai vihar elmosta Kula bácsit) ismét bekukkantottam a bokrok közé, és döbbenten láttam, hogy Kula bácsinak családja is van, mivel ma már három darab szart találtam. Még mielőtt bármit tehettek volna, gyorsan lefényképeztem őket:

A kedves illetőnek pedig innen üzenem, hogy - neeem, nem a manapság közkeletű, bár ideillő "Szarjon sünt" átkot fogom rászórni... - nőjön be az orra lika - illetve nem az orra, hanem a megfelelő testnyílása...

Szólj hozzá!

Címkék: szar játszótér kaka szemetelés negyedik kerület újpesti játszóterek játszótéri etikett

A bejegyzés trackback címe:

https://4kermami.blog.hu/api/trackback/id/tr102229215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása