HTML

HTML

4kerMami

4. kerületi anya hányattatásai, víg és kevésbé víg napjai

Friss topikok

  • nénike: A Kaland Katlan elérhetőségei honnan vannak? Szeretném őket elérni, de nem veszik fel a telefont. (2013.09.17. 15:17) Egy tökéletes nap - Királyrét
  • ujpestimami: Annyira büszkék voltunk a gyerekre, amikor elkezdte használni a DVD-lejátszót, hogy teljesen elfel... (2011.03.11. 00:36) Napi kínzó kérdés : CD-k
  • mumoo's: Nagy örömmel olvastam ezt a bejegyzést. :) (2011.02.27. 23:02) Test-kép-zavar-ok
  • jatszoterkereso.hu: @ujpestimami: Kapni nem lehet, csinálni kell :) Szó sem volt semmilyen táborról :D Szerintem nálu... (2011.01.13. 22:52) Gyógyszerek és kezelés a torokgyulladásra
  • jatszoterkereso.hu: Jujj... a Gábor Ignác az tényleg kiment a fejemből, de javítom majd... Az oldal teljesítményét is ... (2010.12.14. 00:03) Mikulás

Linkblog

Bölcsi

2011.06.15. 22:10 ujpestimami

No, megkaptuk a telefont, Kismikit felvették a bölcsibe. Hihetetlen és egyben döbbenetes, hogy már ilyen nagy ez a gyerek... Nem gondoltam volna - illetve igen, hiszen tudom, hogy minden gyerek bölcsibe kerül egyszer, szóval ahogy Franco Provolone mondaná, "Tudtam, csak nem sejtettem", hogy ennyire hamar intézményesül a gyerk. Mondanom se kell állati büszke vagyok, hogy ilyen nagy, szép fiam van (szerintem venni fogok pár matrózmintás ruhát, és abban járatom bölcsibe), de emellett vérzik a szívem is, hogy napi 8 órára meg kell válnom tőle, de a legfontosabb, hogy ugyanezen okból kifolyólag baromira örülök, hogy végre nem engem fog nyúzni és nem rajtam fog lógni egész nap megállás nélkül a kis zsebdiktátor. Érdekes, de ezen érzéseim miatt nem érzek egyáltalán lelkiismeretfurdalást... Biztos csapnivaló és alkalmatlan anya vagyok...

Augusztus 10-én lesz életem első szülői értekezlete (már mint szülő... egyen már voltam annak idején gimnáziumban, mert valami miatt páran tovább bent maradtunk a suliban, és pont akkor volt a szülőink és megengedték, hogy beüljünk. Amikor anyám megszólalt, hátulról mindig mutogattam neki, hogy halkabban beszéljen, mert úgy harsogott, hogy majd megsüketültek a többiek... Ezt meg az egyik apuka meglátta és közösen röhögőgörcsöt kaptunk... szóval remélem, a szülői értekezletek általában ilyen vidám hangulatban telnek...). Szóval lesz a szülői, ahol majd jól eligazítanak minket, és nyilván elmondják, milyen összegeket kell befizetni. Ami azt illeti, akármennyit is mondanak, a mostani állapotnál minden csak jobb lehet, hiszen jelenleg havi 24 ezer forintot fizetek azért, hogy Kismiki heti 2 délelőttöt tölt bölcsiben. (ez most fizetős bölcsi, bizonyos Babapihenő, ami egyébként kifogástalan) És ha jobban belegondolok, ez tulajdonképpen nem is sok. Napi 4 óráig nem engem nyúz a gyerek, nem nekem kell pelusoznom, nem nekem kell kínlódnom az etetéssel és minden más nyavalyával, ráadásul gyerekek társaságában van, szóval gyakorlatilag kincset ér ez a heti két délelőtt... És szeptembertől minden nap, napi 6-8 órát lesz a gyerek a bölcsiben, a kaján kívül semmit nem kell fizetni, szóval gyakorlatilag ingyen lesz elhelyezve. És ez, akárki akármit mond, eléggé kúl...

De azért akárki akármit mond, nehéz lesz megválnom ilyen sok időre a kis szarostól... :-(

Szólj hozzá!

Címkék: család gyerek anya mami újpest bölcsöde 4 kerület

A bejegyzés trackback címe:

https://4kermami.blog.hu/api/trackback/id/tr672987453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása