HTML

HTML

4kerMami

4. kerületi anya hányattatásai, víg és kevésbé víg napjai

Friss topikok

  • nénike: A Kaland Katlan elérhetőségei honnan vannak? Szeretném őket elérni, de nem veszik fel a telefont. (2013.09.17. 15:17) Egy tökéletes nap - Királyrét
  • ujpestimami: Annyira büszkék voltunk a gyerekre, amikor elkezdte használni a DVD-lejátszót, hogy teljesen elfel... (2011.03.11. 00:36) Napi kínzó kérdés : CD-k
  • mumoo's: Nagy örömmel olvastam ezt a bejegyzést. :) (2011.02.27. 23:02) Test-kép-zavar-ok
  • jatszoterkereso.hu: @ujpestimami: Kapni nem lehet, csinálni kell :) Szó sem volt semmilyen táborról :D Szerintem nálu... (2011.01.13. 22:52) Gyógyszerek és kezelés a torokgyulladásra
  • jatszoterkereso.hu: Jujj... a Gábor Ignác az tényleg kiment a fejemből, de javítom majd... Az oldal teljesítményét is ... (2010.12.14. 00:03) Mikulás

Linkblog

Beoltattam magam...

2011.02.05. 00:43 ujpestimami

Ma beoltattam magam egy influenza kombóval: a h1n1 és a szezonális ellen is véd. Érdekes, az influenza soha életemben nem izgatott, elkaptam jópárszor, és túléltem, de soha a büdös életben nem oltattam be magam ellene (aki ismer, az tudja, hogy betegesen rettegek a szúrástól; én vagyok az az ember, akire az általános iskolai osztálytársai úgy emlékeznek, hogy hadonászva rohanok az osztályteremben az orvos elől, aki a kezében szorongatja az injekciót... szülés előtti éjszaka, már benn feküdtem a kórházban, és adtak egy görcsoldó szúrást a karomba, amitől remegő sokkot kaptam... a nyugtatót már inkább tablettában adták...) Szóval bármi mást szívesebben csinálnék egy oltás helyett, de amióta megvan a gyerk, azóta minden évben (haha, szóval eddig összesen kétszer) beoltatjuk magunkat a biztonság kedvéért. Tudom, hogy az influenzaoltást egy csomó ellentmondásos dolog övezi, nagyon sokan nem értenek egyet az oltással, sokan csak üzleti fogásnak tartják, de én bízom az orvos rokonaink véleményében, akik
1. mindenképpen javasolták nekünk az oltást, hiszen minél többen oltatják be magukat, annál kevésbé fog terjedni a járvány
2. mindenképpen javasolták a gyereknek is az oltást
3. valamint sajnálatos módon lebeszéltek minket a zalakarosi hosszú hétvégénkről is, így visszamondtuk a foglalásunkat a Karos Spa-ban... állítólag a meleg párás nedves helyeken sokkal jobban terjednek a betegségek, így most ezt nem akartuk megkockáztatni. (tök rendesek voltak a hotelben, méltányosságból eltekintettek a kötbértől)

Szóval ma elcaplattam az orvoshoz, előadtam a nővérkének, hogy popóba kérem az oltást - még mielőtt valaki azt hinné, hogy valami megátalkodott perverz vagyok, hadd említsem meg, hogy a hájba adott szúrás sokkal kevésbé fáj, mint az izomba adott (nem mintha a felkarom olyan izmos lenne...) Nem lepődött meg rajta, biztos találkozott már hasonszőrű paragéppel hosszú pályafutása alatt és kíméletlenül beadta a faromba az oltást. Én közben azért majdnem leszakítottam az ajtófélfát, de megúsztuk ennyivel. Hőőőőős vagyok!!! :-D

Szólj hozzá!

Címkék: influenza oltás

A bejegyzés trackback címe:

https://4kermami.blog.hu/api/trackback/id/tr332639762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása